Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/2

Palamutbükünün bir yarısı Yaka Köyü’ne bağlı iken, kıyıda herhangi bir yerleşim olmayan bir boşluktan sonraki diğer yarısı (liman tarafı) ise Cumalı’ya bağlı. Bu sabah 6:05′te aparttan çıktım, manavla...

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/3

Palamutbükü denizden güneşdoğumu ya da denize güneşbatımı izlenebilen bir yer değil. Ancak tepelerin arkasından doğup batabiliyor güneş. Bugün sabahki menümde bir tepe tırmanışı vardı. Amacım güneş...

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/4

Pazartesi sabah 6:05′te başladım yürümeye. Bu kez amacım Yaka Köyü tarafına gitmek ve o taraftaki karayolunu yürüyerek, olası ara yolları işaretlemekti. Sahilden yürürken Ceylan Motel ile Datçam Bal...

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/5

Salı sabah çıkış saatim 5:58 oldu. Deniz kenarından liman tarafına doğru biraz yürüyüp, Bodi’nin Yeri’nin yanından, “İskandil Apart” tabelasından (105) sağa içeri döndüm. Artık yürürken sokak lambaları...

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/6

Perşembe sabah 5:52′de atabildim kendimi dışarı. Pazartesi günü gittiğim yolda Kumyeri Mahallesi yakınlarındaki yan yollardan birinden turnayı gözünden vurup kendimi tepelere atabilmekti. Geçen yıl...

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/7

Aslında Cuma günü yürüyüş yapmayacaktım ama saat 6′da uyanınca, dedim boşa harcamamak gerek bunu. Kapıdan 6:25′te fırlayabildim. Denizin üstü kıpkırmızıydı, karanlıkta çıkmamak bir değişiklik oldu…...

Palamutbükü’nün Tabanvay Keşfi 2011/8

Bu sabah 6:05′te çıktığımda elektrikler kesikti, beraberinde sokak lambaları da yanmıyordu (g. Çok güzel bir görüntüydü gerçekten. Dakikalar ilerledikçe ayın ve güneşin ışıklarının etrafı...

Çeltikçi Ağsar Kalesi’ne Dönüş

Uzun zamandır gittiğim/gördüğüm yerler, yaptığım yürüyüşleri yazıya dökememişim. Şöyle bir döndüm günlük yazılarıma baktım da, en son geçen sene Eylül’de yaptığım tatilden beri bişiler yazmamışım. O...

Nallıhan’ın Sarıçalı Dağı ve eteklerindeki güzellikler

Pazar günü Ankara’nın Nallıhan ilçesinde yürüyüşe gittim. Ankara’dan 185 km uzaklaşıp, hala Ankara sınırlarında olabilmek ilginç bir duygu. Haritada Ankara’nın batıya uzanan bir kolu gibi tüm ilçe. Yol...

Sosyal Ağlardan Seçmeler #2

1 ile 2 arasına bir seneden fazla süre sokmak iyi olmamış. Geç olsun ama yine de olsun, bir yedekleri de günlüğümde bulunsun diyerekten aşağıdaki “şakıma”larımı paylaşmaya başlıyorum, ancak 11 Nisan-05...